Wednesday 11 January 2012

Game is My Life & Anime is my Hearts

(..^__^..)INTRODUCTION(..^__^..)


 Btw I will intro my self , My name Arif Asraf ... If at game life my name will Susano(It mean God From Japan)


(..^__^..)IMPORTANT OF GAME(..^__^..)
Why game is my life ? Game can make me grow up as me grow up right now .. People say game is waste of time ? Nahhhhhh you kidding people . People did't know that game can unite the world .. For example , me respresent from asian was join to USA game server , That all of country was join USA game server .. We work each other , play each other and aslo the most important be nice to all community at around the world.

The List Game I play ~ ( Online Game )(..^__^..)
  • Getamped2 Us server ( A lot of bitch there )
  • Getamped2 Jp sever  (A lot of Nice person there )
  • MAT mission again terror ( Time x matang main game ni :D )
  • Maple story ( Character sungguh cute2 belaka :3 )
  • Dragonica ( That was awesome game )
  • Ryl Row Goddes server ( Is the best game i ever play ! ) Me Gusta !
And so onnnnnnnnnnnn........ A lot of game i play.. Btw malas nak taip panjang2~
Okay kita sambung ke perenggan seterusnya.. ( Dudeass aku x pandai edit blog -.-)

PANDANGAN NEGATIF MASYARAKAT PADA SEORANG GAMER(..^__^..)
  • People say gamer always waste of money to game ? Memang betul apa kau cakap :D LOL .. Kenapa bazir duir untuk game ? LOL .. Kau orang bazir duit untuk shopping right ? We are gamer x main la shopping2 .. it for girl only(euwwww). Btw gamer girl so hardcore ! 
  • Kita orang bazir duit untuk game sebab itu kepuasan bagi seorang gamer berwawasan .. LOL ;D (Itu hobi kami , kau orang x boleh kutuk .. kalau kita orang kutuk hobi kau , kau marah x ? kan ? marah kan ? So respect each other)
  • Ada la kawan aku sorang ni cakap gamer ni pemalas,bodoh,suka buang masa~
  • U kidding me dude.. Kau pergi Try ma 
  • in game online, kau cuba tgk budak2 melayu semua sana fasih berbahasa english it because dia orang banyak berkawan dengan bangsa2 luar, kau orang ada ke kawan dari luar negara? sorang pon xda? alaaaa siannye :P
  • Gamer pemalas ? Hahaha Babi siapa yang cakap tu , sekurang-kurangnye kita orang duduk rumah, x mcm kau orang merayau sana sini . Kutu rayau sungguh :P
Btw , sorry terkasar bahasa , manusia memang selalu buat kesilapan~ Nobody is perfect , but nobody is me~
Hahahahah~
Any problem about game , please refer me okay :D See yaaaaa...
My Fb Link = 
http://www.facebook.com/S2Vampire