Friday 16 March 2012

Hari Hari Malang Di One Utama

1st Story

Harini nak kongsikan detik2 cemas aku di One utama (The malang place in The World)
Pada suatu hari aku nak pergi beli ticket wayang dengan Jessica.
Beratur bukan main panjang jaraknya.Jessica time tu kat depan aku,dia yang beriya kan ajak aku tengok wayang.
Pastu adalah dua orang mamat ni satu baris dengan aku memang betul-betul belakang aku la.
Pastu yang mamat pertama ni tanya tegur aku,
Mamat 1 : Hey , Perempuan tu awek(jeesica) kamu ka ?
Aku : ERR ,Kenapa  tanya soalan cepumas mcm ni ? sambil buat muka terkejut mcm ni -> :O
Mamat 1 : Saja tanya , bak no phone you i nak , dia buat muka mcm ni -> :D
Aku : (Aku da pelik ngan mamat sorang ni) kau gay ke bodoh ? sambil marah mcm ni -> >:(
Tanpa sebarang perkataan , mamat 2 ekor tu tiba2 peluk aku -.-
Aku apa lagi lepaskan diri la smbil nak bagi penumbuk kat muka dia orang, Pastu Jessica tengok je aku kena peluk , pastu dia gelak2 kan aku~
Abis semua orang yg nak beli ticket wayang tu gelakkan xD Hahaha
SUMPAH AKU TRAUMA
Nasib baiklah Jessica ni tolong marah kan gay boy bodoh tu
BUKAN MAIN GARANG KAU JESSICA
Semenjak kejadian tu , aku da trauma nak beli ticket wayang -.-


2nd Story

Time ni nak beli baju kat satu butik ni ( Lupa nama butik tu )
Pilih2 baju , terjumpa satu baju ni mmg berkenan gile~
Lepas da cari saiz yang sesuai.
Aku pergi la ke kaunter nak bayar baju tu~
Time nak bayar tu
Akak jaga kaunter tu cakap
Kakak kaunter : Dik , baju ni untk siapa?
Aku : Untuk sayalah kak , kenapa ye ? sambil senyum ;D
Kakak kaunter : Hahahahahahahaha(dia gelak kaw kaw punya)
Aku : Asal akak gelak ni ? lucu ka ? xD
Kakak kaunter : Dikkkk , yang adik nak beli ni baju PEREMPUAN LA xD Hahahahaa(dia gelak lagi)
Aku : (Aku mampu tersenyum je, dan cover malu ) Hahahahaha~
KAKAK KAUNTER TU GELAK 5 MINIT TANPA HENTI , MMG SIAL
LEPASTU DIA CARIKAN AKU BAJU YANG SEPADAN UNTUK AKU
PASTU DIA BAGI DISKAUN 30% :D Hahahahaha~
Camtulah ceritanya~
Aku x perasan shading baju tu bentuk badan perempuan punyeeerrrr -.-"

3rd Story

Time ni nak beli seluar dan baju sempena annual dinner kot (sudah lupa)
dekat satu butik ni (pon lupa)Tapi kat OU (The malang place in The World)
Siap Seluar dan baju semua aku da pilih.
Nak try la kan saiz baju n seluar tu.
Aku terus pergi ke Bilik salinan.
Laju tu aku lari dengan tergesa-gesa -.-
Lepas da masuk dalam bilik salinan tu try la baju n seluar tu.
Lepas da selesai , aku nak bukak pintu bilik salinan tu.
Sekali nak bukak , pintu tu terkunci la pulak.
Muka aku da cemas mcm ni --> :O
Aku tanpa simpati , sepak pintu tu sampai nak roboh.
Pastu kelam kabut manager butik tu datang.
Manager : Woi apa kau buat tu , rabak pintu tu ( sambil dia gelak)
Aku : (Dengan nada segan silu)Kak , pintu ni terkunci la ~ mcm mana saya nak keluar ni
Manager : (Dia gelak kaw kaw punya)Hahaha,tu la dik , lain kali nak masuk bilik salinan ni baca notice kat pintu ni,kan akak da tampal notice yg pintu bilik salinan ni sudah rosak~ (dia gelak lagi)-.-
Aku : (Aku mampu berdiam diri je sambil suruh bukakkan pintu ni) Kak cepat a bukak , panas laaaa ~
HHAHAHAHA,SUMPAH MALU BEB~
LEPAS PINTU DA TERBUKA,MAMPUS AKU KENA GELAKKAN DENGAN TAUKE KEDAI NGAN KAWAN2 AKU.SUMPAH MALU GILERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

ADA BANYAK LAGI , LAIN KALI YEAH ;D

4 comments:

Danee said...

:'D bapak a xleh blah . haha . ko ni XD

Abdul Mubarak August Fouzy said...

apa benda kau ni. smua buat malu je. muahahaha. selamat aku pegi ou sblm ni takde pape. haha

Arif Asraf said...

OU MCM2 KENANGAN AKU KAT SANA~KEPALA BERDARAH KENA BUJU KACA KAT SITU~TERKURUNG DALAM LOCKER LAGI~MCM2 =W=

Anonymous said...

Bongok la arif ni xD