Friday 30 March 2012

Hari Hari Malang (Random Place) part2

Hidup ku memang tidak lari dengan perkara2 yang mengaibkan ~ (Tiupan udaraaaaaa wuuuu)
Disini bukan utk mengaibkan diri aku sendiri , aku cuma nak berkongsi detik2 manis aku je bila kena sumpah dengan perkara2 malang ni ~_~ .


                                                                         Story 4

Tersebut la kesahhhhh , aku dan kawan ku pergi ke one utama new wing ~ Nak cari kemeja t shirt untuk satu club ni ~ Mmg x jadi apa lah kan bila 3 kawan karib dah berjumpa ~_~ mcm binatang baru keluar dari kandang ~ lari sana lari sini ~ huru hara di buatnya . Smpai security tu usha panas je mcm ni --> >:\
Aku kesah apa kan , pastu aku balas mcm ni ni kat security tu -> >:P wekk ~ Hahaha
Security tu hanya mampu diakan diri je xD ~ Tgh belek punya belek baju , tiba2 kawan aku hilang ~
Dalam fikiran aku mesti dia org nak kena kan aku ni ~ apa lagi aku cari la dia org , cari punya cari jumpa pon dia org tgh menyork dari aku ~ aku tanpa segan silu kejar  la dia org ~ fuhh laju giler aku lari mcm Flash ~
Lari punya lari , Aku tergelincir kat satu sudut ni , tergolek mcm itik abis Dagu aku terkena kat bucu kaca ~
Berdarah mengalir ngalir mcm air -_- , kawan aku da cemas mcm ni --> :\ Hahahaha ~
Aku time tu baju da habis kena lenjan dgn darah x3 ~ Time tu rasa nak mengangis pon ada xD aku tahan je well iam by right ? xD Time tu manager kat Ou tu kelam kabut suruh telifon ambulance ~ padahal dagu aku je koyak ~_~ Hahaha , then dia org bawak aku gi klinik ~ kena 18 jahitan xD Hahaha sakit gileeee .
Lepas settle semua , manager Ou tu belanja aku mcm2 xD Hahaha~ abis pekerja2 kat Ou tu kena marah ngan manager tu sbb x jaga keselamtan pelanggan xD Hahaha padahal aku yg bersalah ~ well aku buat x tahu je ~ pekerja2 Ou tu pandang panas je kat aku mcm ni --> >:\ ~ Hahaha rilek je mkn ice cream smbil menahan kesakitan xD ~ balik2 rumah je ~ kena bebel ngan parent xD Hahaha ~ Camtulah ceritanya , smpai sekarang parut tu masih ada kat dagu aku x3 ~ sakitt wooo.



                                                                     Story 5

Yang ni x berapa pasti kat mana , kat Ou atau Kat Midvalley ~ Ceritanya mcm ni ., tersebut la kesah  aku dan 4 sekawan aku ni tengok wayang ~ abis je tgk wayang terus main bowling . 2 round kot aku main ~
Abis je main bowling , aku terus pergi ke tandas sebab x tahan nak terkenpeee ~ kawan aku semua tunggu dekat tempat bowling tu~Masuk je dalam tandas tu , aku terus tutup pintu~ dan buang segala yg aku nak buang ~_~ time nak bukak pintu tu , terdengar pulak suara perempuan , ramai pulak tu ~ Dalam fikiran aku time tu ~ mesti aku tersalah masuk tandas ni ~_~ cemas muka aku mcm ni --> :O ~ Mmg salah aku pon sbb x tgk board laki atau perempuan sbb aku main masuk je tandas xD Hahaha~Utk kepastian , Aku intai la dari bawah pintu toilet tu  , fuhh terkejut aku dalam tandas tu semua perempuan xD hahaha~ Aku mmg cemas giler dan x tahu mcm mana nak keluar dari situ ~ semua perempuan dlm tu tgh makeup ~_~
Aku mmg x tahu nak buat apa time tu , aku terus call kawan aku ~ aku call kawan aku sorang ni , aku cakap ' wey aku terperangkap kat tandas perempuan , aku tersalah masuk ~ tolong la aku T..T "
Kawan aku tu sepatah apa dia x cakap , terus dia gelak kaw2 punya ~ sabar jelah aku T..T
1jam setengah berlalu tandas perempuan tu pon kosong xD SIal lama tu gua tunggu ~_~ akhirnya dapat jgk aku keluar setelah 1jam setengah aku duduk dlm tandas perempuan tu xD Keluar2 je kena bahan ngan kawan2 aku ~_~ sial . Sejak dari tu , aku x pernah cuai lagi ~ tu pengajaran bgi aku yg suka cuai ~ Sekian :D

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha ngok punya arif xD Bodh laa xD Hahahaha